- 2 habs.
- 2 banys
- 105 m²
Pis en venda a Plaza Carmen, 1, Orihuela ciudad
Orihuela
Suelo de madera con diseño industrial grafiti en la pared del salón con la ciudad de Chicago y Jordan sobrevolándola, vistas exterior con 4 balcones los cuales 3 son del salón cocina y el otro del dormitorio principal opción de hacer tercera habitación al haberla quitado cuando se hizo la reforma y dejarla de nuevo con 3 habitaciones , en pleno casco histórico, rodeado de todos los servicios de primera necesidad, ocio ,parking y una zona con encanto donde todas las fiestas las vivirás casi desde dentro.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
965 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
965 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
269.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.971 €
Cost total de l'immoble:
297.971 €
Estalvi aportat:
53.800 €
Import de la hipoteca:
244.171 €
Interessos totals:
103.146 €
Cost total amb hipoteca
401.117 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




