- 3 habs.
- 2 banys
- 186 m²
- 2214 m² terreny
Casa o xalet en venda a El Llombo
Ontinyent
Chalet próximo a la ciudad, cuenta con una parcela totalmente vallada, con suministros de agua potable, luz, desagües. La construcción principal consta de 3 habitaciones, 2 baños, salón con cocina Office y pérgola todo en perfecto de estado de conservación. Anejo tiene un comedor con baño y paellero totalmente equipado.
Muy cerca de colegios, zonas deportivas ... y con muy buen acceso
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Cuina Office
- Porta Blindada
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.324 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.324 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
370.000 €
Impostos i despeses de la compra:
39.199 €
Cost total de l'immoble:
409.199 €
Estalvi aportat:
74.000 €
Import de la hipoteca:
335.199 €
Interessos totals:
141.600 €
Cost total amb hipoteca
550.799 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.