Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 130 m²
Casa adosada en venda a Carrer Ventolà, 4, Olot
Olot
*Opció de financiar fins al 100% de l'habitatge*
Casa adossada en venda a Olot - Oportunitat única!
Descobreix aquesta promoció exclusiva de 5 cases en filera, situades en una zona molt tranquil·la d'Olot, a només 10 minuts del centre. Aquesta casa és perfecta per aquells que busquen un espai acollidor i ben comunicat. La planta baixa compta amb una àmplia sala d'estar-menjador de 34 m², plena de llum natural i amb accés directe a la terrassa d'uns 30 m2, ideal per gaudir de moments a l'aire lliure. La cuina oberta ofereix un ambient modern i funcional, mentre que el bany amb plat de dutxa afegeix comoditat al dia a dia.
A la segona planta, trobaràs 3 habitacions dobles, perfectes per a famílies o per tenir espai extra per a convidats. Un altre bany amb plat de dutxa completa aquesta planta, garantint que no falti confort. A més, la casa disposa d'un garatge privat per a un cotxe i espai per motos o bicicletes, amb acabats de màxima qualitat que et sorprendran.
Tens l'opció de personalitzar els detalls al teu gust, creant així la casa dels teus somnis. Disposa de terres radiants amb aerotèrmia. Amb 120 m² construïts i 100 m² útils, aquesta casa és una oportunitat que no es pot deixar passar. El lliurament està previst per a finals del 2026. No esperis més i vine a descobrir la teva nova llar!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:99 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Cuina Office
- Pati
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.378 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.378 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
385.000 €
Impostos i despeses de la compra:
40.699 €
Cost total de l'immoble:
425.699 €
Estalvi aportat:
77.000 €
Import de la hipoteca:
348.699 €
Interessos totals:
147.303 €
Cost total amb hipoteca
573.002 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.