- 3 habs.
- 1 bany
- 95 m²
Casa adosada en venda a Olot
Olot
Casa en venda al Plà de Dalt – una de les zones més exclusives d’Olot.
Es posa a la venda aqueta casa situada al Plà de Dalt, un dels barris més valorats i tranquils d’Olot, ideal per a qui busca qualitat de vida, bones vistes i un entorn residencial consolidat. L’habitatge disposa d’una superfície construïda de 95 m2, distribuïts en tres plantes, amb una distribució molt funcional i espais ben aprofitats.
A la primera planta hi trobem una cuina-menjador lluminosa, equipada amb aire condicionat, un bany de cortesia i sortida directa a la terrassa, un espai perfecte per a gaudir de l’exterior. La segona planta està destinada a la zona de nit i compta amb tres habitacions i un bany complet, també amb aire condicionat, garantint confort durant tot l’any. A la tercera planta s’hi ubica un estudi obert i diàfan, ideal com a despatx, sala polivalent o espai de lleure, amb sortida a una terrasseta des d’on es poden gaudir de meravelloses vistes.
La casa es troba en perfecte estat de conservació, va ser construïda l’any 1991 i disposa de tancaments d’alumini amb doble vidre, aportant un bon aïllament tèrmic i acústic. Inclou plaça d’aparcament en garatge comunitari, un valor afegit molt important a la zona.
Una oportunitat excel·lent per viure en un dels millors barris d’Olot, amb espais exteriors, bones vistes i totes les comoditats.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
997 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
997 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
278.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.871 €
Cost total de l'immoble:
307.871 €
Estalvi aportat:
55.600 €
Import de la hipoteca:
252.271 €
Interessos totals:
106.568 €
Cost total amb hipoteca
414.439 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.