- 3 habs.
- 2 banys
- 116 m²
- 7a Planta
Apartament en venda a Oliva pueblo
Oliva
Una de las características más destacadas de este piso son sus impresionantes vistas panorámicas a las montañas y al castillo de Oliva. Desde el amplio salón-comedor podrás disfrutar de este espectacular paisaje a través de sus grandes ventanales, que llenan la estancia de luz natural durante todo el día! Además, la vivienda cuenta con una amplia terraza, perfecta para colocar una mesa con dos o cuatro sillas y relajarte mientras contemplas el entorno.
Con una superficie de 116 m², la vivienda dispone de 3 habitaciones, dos de ellas con armarios empotrados, una cocina reformada. También cuenta con dos baños, recientemente reformados con ducha. Todas las ventanas son de aluminio con doble acristalamiento, lo que proporciona un excelente aislamiento y tranquilidad. El edificio dispone de ascensor.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:62 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:12 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Balcó
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
559 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
559 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
155.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.403 €
Cost total de l'immoble:
172.403 €
Estalvi aportat:
31.000 €
Import de la hipoteca:
141.403 €
Interessos totals:
59.734 €
Cost total amb hipoteca
232.137 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.