- 3 habs.
- 1 bany
- 238 m²
- 222 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle San Lorenzo, Oliva de la Frontera
Oliva de la Frontera
Vivienda en venta en Oliva de la Frontera, calle San Lorenzo, muy bien situada. Planta baja, 238 mt.
La casa necesita algo de reforma, montar cocina, pero es amplia, tiene muchas posibilidades, da a dos calles.
Se distribuye en: 3 dormitorios (uno interior y dos exteriores), pasillo, salón, patio, cocina, baño, corral, zona trasera de almacén.
Posibilidad de hacer garaje por la parte trasera.
En la planta alta tiene doblados, el tejado está bien.
Precio negociable
¡No dejes pasar esta oportunidad!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ButàEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
257 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
257 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
72.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.501 €
Cost total de l'immoble:
79.501 €
Estalvi aportat:
14.400 €
Import de la hipoteca:
65.101 €
Interessos totals:
27.501 €
Cost total amb hipoteca
107.002 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.