- 3 habs.
- 100 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Olesa de Montserrat
Olesa de Montserrat
Piso en venta en la zona de la Central de Olesa de Montserrat.
Vivienda de origen, se encuentra bien conservada y lista para entrar a vivir o personalizar a tu gusto. Es un segundo sin ascensor.
La vivienda se distribuye a través de un recibidor que nos lleva al comedor de aproximadamente 22 m2 con salida al balcón cocina independiente con salida a terraza , que incluye el lavadero cerrado con aluminio.
3 habitaciones , dos dobles y una individual todas ellas exteriores. Baño exterior completo con bañera.
La finca de solo 2 inmuebles, ideal para quienes buscan tranquilidad y privacidad.
Incluye un garaje privado , y una zona ajardinada de uso privado, con acceso a una zona comunitaria de recreo, con parque infantil, para disfrutar al aire libre.
Ubicada en una zona cercana al centro , y próxima a todos los servicios. (escuelas, supermercados, zona de ocio y transporte público)
No dudes en solicitar mas información o concertar una visita.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:225 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:44 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.000 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.000 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
279.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.971 €
Cost total de l'immoble:
308.971 €
Estalvi aportat:
55.800 €
Import de la hipoteca:
253.171 €
Interessos totals:
106.948 €
Cost total amb hipoteca
415.919 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.