Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 87 m²
- Baixos
Pis en venda a Carrer del Calvari, 6, Olesa de Montserrat
Olesa de Montserrat
INMUEBLE OKUPADO SE ESTUDIAN OFERTAS UN AGENTE EXPERTO LE GUIARA EN TODO EL PROCESO DE COMPRA. LLAMENOS ESTAREMOS ENCANTADOS DE ATENDERLE Actualmente, no es posible realizar visitas al interior del inmueble. Las fotografías pueden no reflejar el estado actual de la propiedad. El precio del inmueble ha sido fijado en atención a que el inmueble se adquiera por el comprador en estado de ocupado por lo que no aplicaría dicho precio si en el momento de formalización de la escritura pública el inmueble se encontrara libre de ocupantes. ADEMAS DISPONEMOS DE UNA AMPLIA CARTERA DE INMUEBLES OKUPADOS/ ALQUILADOS EN TODAS LAS POBLACIONES DE CATALUNYA.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
OcupatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
509 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
509 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.900 €
Impostos i despeses de la compra:
15.993 €
Cost total de l'immoble:
156.893 €
Estalvi aportat:
28.180 €
Import de la hipoteca:
128.713 €
Interessos totals:
54.373 €
Cost total amb hipoteca
211.266 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Arquitectos que inspeccionan tu futura casa
Tu vivienda protegida cuando estas fuera