- 4 habs.
- 3 banys
- 280 m²
Casa o xalet en venda a Rúa Do Mar, 1, Dorneda
Oleiros
Absténganse Inmobiliarias
Chalet adosado exclusivo con vistas al mar en Santa Cruz (Oleiros)
460.000 € · 280 m² · 4 dormitorios · Jardín privado · Piscina comunitaria
En una de las zonas residenciales más demandadas de Santa Cruz (Oleiros), se presenta este chalet adosado de 300 m², en excelente estado, que combina amplitud, confort y un entorno privilegiado junto al mar.
Distribuido en tres plantas, dispone de cuatro dormitorios —dos de ellos abuhardillados—, tres baños, amplia cocina y dos salones, uno con chimenea, creando espacios cálidos y funcionales.
Cuenta con armarios empotrados, calefacción y vistas al mar.
El exterior ofrece parcela con jardín privado y pérgola de aluminio, además de piscina y jardín comunitarios en una urbanización tranquila y cuidada.
Completa la vivienda un garaje amplio con trasterovinoteca, lavadero con ducha y grandes zonas de almacenaje.
Ubicación privilegiada, a 1 km de Santa Cruz, próxima a playas, paseos naturales y todos los servicios.
Ideal como residencia familiar o segunda vivienda en la costa.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.572 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.572 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
460.000 €
Impostos i despeses de la compra:
29.947 €
Cost total de l'immoble:
489.947 €
Estalvi aportat:
92.000 €
Import de la hipoteca:
397.947 €
Interessos totals:
168.107 €
Cost total amb hipoteca
658.054 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




