Pis en venda a Calle de Josefa Valcárcel, 8, Salvador
Madrid Capital
Pertany a la promoció Residencial Josefa Valcárcel: Un Residencial Singular En Una Ubicación Privilegiada
Vivienda de obra nueva de 113 m² situada en la tercera planta de Residencial Josefa Valcárcel 8.
Dispone de 2 dormitorios y 2 baños y una cuidada distribución que combina amplitud y funcionalidad.
El salón-comedor con cocina abierta configura una gran zona de día, concebida para aprovechar la luminosidad y ofrecer un espacio actual y confortable. Los dormitorios mantienen su independencia respecto a la zona social y los baños presentan acabados contemporáneos y materiales cuidadosamente seleccionados.
Cuenta con climatización y agua caliente sanitaria mediante aerotermia e incluye plaza de garaje y trastero.
Piscina con solárium, zonas verdes, áreas de descanso y espacio infantil completan esta cuidada propuesta residencial.
Entrega prevista: primer trimestre de 2027.
Característiques de l'habitatge
Característiques bàsiques
Interior
Certificat energètic
Immobles d'aquesta promoció
7 Habitatges en aquesta promoció
Pertany a
RESIDENCIAL JOSEFA VALCÁRCEL: Un residencial singular en una ubicación privilegiada
Promoció Des de 975.000 €
Calle de Josefa Valcárcel, 8, Madrid Capital
- Habitacions:2
- Banys:2
- Superfície:De 113 m² a 115 m²
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.357 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.357 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
985.000 €
Impostos i despeses de la compra:
61.597 €
Cost total de l'immoble:
1.046.597 €
Estalvi aportat:
197.000 €
Import de la hipoteca:
849.597 €
Interessos totals:
358.900 €
Cost total amb hipoteca
1.405.497 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.