Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 3 banys
- 680 m²
- 608 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Luciano Bueno, 13, Nieva de Cameros
Nieva de Cameros
Vendo Excelente casa de piedra, de estilo “casas de Indianos”, de 1925, conservando los materiales constructivos originales, (suelos de “pino tea” y baldosas hidraúlicas) (electricidad, saneamientos y tejado “onduline bajo teja”renovados), a la entrada de Nieva de Cameros, rodeada de jardines privados y unas magnificas vistas
La casa consta de 5 plantas de 134m2 cada planta
Con una superficie total construida de 670 mtros cuadrados edificada en una parcela de 608 metros. 10 dormitorios distribuidos en dos plantas, una planta con salón comedor, cocina, despensa, sala de visitas y WC, las otras dos plantas una bajo cubierta y la otra (semisótano) salón de juegos, lavadero, leñeras etc. por la cual se accede a los jardines. Mejor verla al natural. Llamame y la vemos.
Características básicas
Casa o chalet independiente
680 m² construidos
5 plantas
11 habitaciones-dormitorios
3 baños
Parcela de 604 m²
Balcónes
Segunda manobuen estado
Armarios empotrados
Cocina amueblada.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
BéAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.028 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.028 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
300.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.199 €
Cost total de l'immoble:
320.199 €
Estalvi aportat:
60.000 €
Import de la hipoteca:
260.199 €
Interessos totals:
109.917 €
Cost total amb hipoteca
430.116 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




