Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 284 m²
- 773 m² terreny
Casa o xalet en venda a Navas del Rey
Navas del Rey
Magnífico chalet independiente en venta, en pleno casco urbano de Navas del Rey (Madrid). Vivienda construida en dos plantas (284M2 construidos) muy amplia y luminosa, distribuida en tres dormitorios (con armarios empotrados, el principal con baño en suite y dos cuartos de baño más; ideal para familias que quieran disfrutar de una maravillosa casa y parcela de 773M2 con multitud de posibilidades. Cuenta con un gran salón con acceso a terraza de 20M2, perfecta para disfrutar del aire libre, cocina independiente, totalmente amueblada. Dispone además de garaje/ trastero y calefacción de gasoil. La vivienda se encuentra en excelente estado, con muy buenas calidades (suelos de gres, ventanas de aluminio, puertas de madera...); lista para entrar a vivir, en una ubicación céntrica con todos los servicios a mano..
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:293.4 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:74.1 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Internet
- Alarma
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.181 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.181 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
345.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.899 €
Cost total de l'immoble:
367.899 €
Estalvi aportat:
69.000 €
Import de la hipoteca:
298.899 €
Interessos totals:
126.265 €
Cost total amb hipoteca
494.164 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.