- 3 habs.
- 2 banys
- 89 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Calle Fragua, Navaluenga
Navaluenga
Navaluenga, Ávila. Uno de los destinos rurales más demandados de la zona, con una afluencia turística que no entiende de estacionalidad. Primera planta, buen estado y lista para entrar a vivir o alquilar desde el primer día.
La combinación de escapadas de fin de semana, turismo rural y demanda de alquiler por temporada convierte esta plaza en una inversión con argumentos sólidos y recorrido real. Sin obras pendientes, sin período de carencia, sin incertidumbre inicial.
Y para quien prefiere disfrutarla en lugar de rentabilizarla, Navaluenga ofrece exactamente lo que cada vez más gente busca: naturaleza, tranquilidad y una distancia razonable de Ávila y Madrid.
Contacta con Huspy para más información o para concertar una visita.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
252 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
252 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
72.150 €
Impostos i despeses de la compra:
6.070 €
Cost total de l'immoble:
78.220 €
Estalvi aportat:
14.430 €
Import de la hipoteca:
63.790 €
Interessos totals:
26.947 €
Cost total amb hipoteca
105.167 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.