Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 600 m²
Casa o xalet en venda a Carrer del Linar, 11, Navacerrada
Navacerrada
OBRA NUEVA en construcción para terminar a su gusto, en CASCO URBANO y mejor zona del pueblo. Máximas calidades, compuesto de 4 Suites con Baño y Vestidor completos más un despacho en la Suite Principal provista de Chimenea en esquina, 3 de estas Suites se pueden ampliar con una planta más tipo LOFT. Salón Comedor Cocina tipo americana con horno chimenea de leña. Aseo anexo a Salón, Cuarto de lavado y plancha y despensa anexos a Cocina. Salón planta inferior con chimenea cassette . Impresiónate Garaje de 200 m2 para unos 12 coches y altura de 4 mts. Suelo radiante frío calor y Preinstalación para Domótica y Videovigilancia en toda la casa. Y Lo mejor de todo tu agua de manantial propia por Sondeo. Espectacular. A 30 minutos de Madrid y futura Autovía a 3 Kms.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:0.01 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:0.01 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Suite - amb bany
- Balcó
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.321 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.321 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
680.000 €
Impostos i despeses de la compra:
43.297 €
Cost total de l'immoble:
723.297 €
Estalvi aportat:
136.000 €
Import de la hipoteca:
587.297 €
Interessos totals:
248.095 €
Cost total amb hipoteca
971.392 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




