Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 4 banys
- 370 m²
- 1000 m² terreny
Casa o xalet en venda a Nambroca
Nambroca
G8 Grupo inmobiliario , vende Chalet individual ,en una de las mejores urbanizaciones de la Ciudad . Urb Las Nieves. A 5 minutos del nuevo Hospital Universitario.
Cuenta con tres plantas, y se dividen del siguiente modo:
Planta Baja: cuenta con dos dormitorios, dos baños completos, cocina amueblada y salón independiente.
Planta Primera: Cuenta con dos dormitorios, baño completo salón o dormitorio depende las necesidades.
Sótano: Se encuentra un dormitorio pequeño, cuarto de baño , salón independiente y amplio con chimenea, el garaje con capacidad para 5 vehículos.
HECHO CON LAS MEJORES CALIDADES DEL MERCADO! MEJOR VER!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.380 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.380 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.299 €
Cost total de l'immoble:
427.299 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
349.299 €
Interessos totals:
147.556 €
Cost total amb hipoteca
574.855 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.