- 3 habs.
- 2 banys
- 143 m²
Casa adosada en venda a Calle Condes de la Concepción, 40, El Palmar
Murcia Capital
La ubicación del inmueble que aparece no es la correcta por motivos de privacidad. La vivienda tiene instalación nueva de agua, luz y desagües. Se trata de una estupenda casa en planta baja reformada y lista para vivir en zona centro del Palmar, con 142 m2 construidos y 168 m2 de parcela. Tiene 3 amplios dormitorios, moderna cocina, amplio salón de 25m2, 2 baños, patio interior descubierto reformado sin enlucir de 16m2, gran terraza reformada en la azotea de 56 m2, dos trasteros sin reformar de unos 30m2 cuyo uso se puede modificar y una plaza de aparcamiento de dimensiones antiguas (2,1x2,05x4m) que puede agrandarse. No dude en solicitar visita!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
524 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
524 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
149.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.451 €
Cost total de l'immoble:
162.451 €
Estalvi aportat:
29.800 €
Import de la hipoteca:
132.651 €
Interessos totals:
56.036 €
Cost total amb hipoteca
218.487 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




