- 3 habs.
- 79 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a De las Palmeras, San Juan
Murcia Capital
¡ Oportunidad ! Vivienda de 79 m² para entrar a vivir en el barrio de San Juan, en Murcia. La vivienda está distribuida en salón-comedor, tres dormitorios, un cuarto de baño, cocina independiente y patio. Cuenta con suelos de gres, ventanas de aluminio... Precisa reforma para entrar a vivir. Es una 3ª Planta en un bloque en buen estado de conservación. Muy bien comunicado por carretera (N-340) y transporte público. A 150 metros de la parada de autobús de la Ronda de Garay. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (C.E.I.P. San Juan), comercios, supermercados, centros de salud (Hospital Reina Sofía), farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
70 a 100 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
372 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
372 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
105.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.041 €
Cost total de l'immoble:
115.041 €
Estalvi aportat:
21.000 €
Import de la hipoteca:
94.041 €
Interessos totals:
39.726 €
Cost total amb hipoteca
154.767 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.