- 2 habs.
- 1 bany
- 77 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Santo Angel
Murcia Capital
¡Oportunidad única en Santo Ángel! 🏡 Este encantador piso de segunda planta cuenta con todas las comodidades que necesitas. Con una reciente reforma, el inmueble se presenta moderno y acogedor, ideal para disfrutar de un ambiente confortable. 🌟 Además, incluye garaje privado 🚗 para tu comodidad y trastero adicional 📦 perfecto para almacenar tus pertenencias sin problemas. Su ubicación privilegiada te permitirá acceder fácilmente a todos los servicios necesarios: supermercados, restaurantes y transporte público justo a la vuelta de la esquina. No pierdas esta oportunidad por solo €XXX; ¡contacta ya al 616652603!📞
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
ReformatGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
566 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
566 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
161.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.381 €
Cost total de l'immoble:
175.381 €
Estalvi aportat:
32.200 €
Import de la hipoteca:
143.181 €
Interessos totals:
60.484 €
Cost total amb hipoteca
235.865 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.