Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 1 bany
- 150 m²
Casa adosada en venda a Vistalegre
Murcia Capital
Busco adquirir chalets, casas o fincas que tengan carga hipotecaria o cualquier tipo de deuda con entidad bancaria.
Estudio cada caso de forma personalizada y ofrezco soluciones para que el propietario pueda deshacerse de la propiedad quedando libre de cargas.
Posibilidad de subrogación en la hipoteca, facilitando una operación ágil y segura para ambas partes.
Trabajo con seriedad, discreción y rapidez en todo el proceso.
Si tienes una propiedad en esta situación y quieres vender, contacta sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.477 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.477 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
999.999 €
Impostos i despeses de la compra:
79.997 €
Cost total de l'immoble:
1.079.996 €
Estalvi aportat:
200.000 €
Import de la hipoteca:
879.996 €
Interessos totals:
371.741 €
Cost total amb hipoteca
1.451.737 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
