- 3 habs.
- 3 banys
- 130 m²
- Superior a Planta 15
Àtic en venda a La Catedral
Murcia Capital
Venta Ático muy céntrico, junto a La Plaza Romea, 130 m2. + terraza, Distribuido en 2 plantas, baja: salón comedor, cocina amueblada con office, recibidor muy amplio y luminoso, 2 dormitorios con armarios empotrados, 2 baños completos uno de ellos incorporado al principal, planta alta: dormitorio/salón/estudio, 1 baño y terraza de 20 m2. con trastero/lavadero, todo en perfecto estado, para entrar a vivir. Muy buenas calidades, pintura lisa, aire acondicionado centralizado con bomba de frío/ calor, carpintería exterior en madera e interior en nogal, suelo de tarima. Plaza de garaje en propiedad incluida en el precio.
NOTA INFORMATIVA LEGAL:
En cumplimiento de la normativa vigente, se informa que el precio de venta del inmueble anunciado, no incluye los gastos e impuestos derivados de la compraventa, tales como:
- Impuesto sobre Transmisiones Patrimoniales (ITP)
- Gastos de notaría.
-Inscripción en el Registro de la Propiedad.
- Honorarios de intermediación inmobiliaria.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
AltresAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.350 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.350 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
675.000 €
Impostos i despeses de la compra:
54.810 €
Cost total de l'immoble:
729.810 €
Estalvi aportat:
135.000 €
Import de la hipoteca:
594.810 €
Interessos totals:
251.268 €
Cost total amb hipoteca
981.078 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.