- 140 m²
- 95 m² terreny
Casa o xalet en venda a Jerónimo y Avileses
Murcia Capital
Descubre la mejor oferta inmobiliaria en PISOS EN avileses con INMOBILIARIA & ABOGADOS SOL 8 VIDAL. La mejor selección de viviendas de segunda mano particular en venta, para que encuentres la casa de tus sueños. Vivienda situada en una de las mejores zonas de Murcia, se trata de un chalet adosado, con 3 plantas, en la planta baja tenemos un amplio salón, en la primera planta encontramos cocina americana, salón y baño. En la segunda planta tenemos dos dormitorios y un baño. También dispone de terraza, balcón y patio. Aire acondicionado en el comedor y habitación principal (frío/calor).
NO LO DUDE VENGA Y VISITE LA VIVIENDA, CONTACTE CON 686 620 839. www.sol8vidal.com SOL8VIDAL
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
420 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
420 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
119.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.126 €
Cost total de l'immoble:
130.126 €
Estalvi aportat:
23.800 €
Import de la hipoteca:
106.326 €
Interessos totals:
44.916 €
Cost total amb hipoteca
175.041 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.