- 3 habs.
- 3 banys
- 160 m²
- 3ª Planta
Àtic en venda a Calle Don José Cánovas Ortiz, Beniaján
Murcia Capital
Ático en Beniaján
En el centro, amplio y luminoso, con ventilación cruzada.
Se distribuye en dos plantas, la primera de ellas con cocina office, salón CON PERSIANA AUTOMÁTICAS, dormitorio principal con baño, dormitorio secundario y otro baño, ala planta superior se puede acceder desde una bonita escalera o bien con ascensor desde el exterior, como si se tratara de un apartamento independiente, conta de una estancia amplia abuhardillada con split de a/a, llena de armarios en la parte baja y al fondo también armarios sin puertas, que se puede usar como dormitorio, desde esta estancia se accede a un patio, galería con fregadero y baño.
Ubicado en una de las calles principales de Beniaján, próximo a superdumbo panadería , bancos... todo lo que necesitas a tu alcance.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:60 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:20 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Cuina Office
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
667 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
667 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.721 €
Cost total de l'immoble:
206.721 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
168.721 €
Interessos totals:
71.274 €
Cost total amb hipoteca
277.995 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.