- 6 habs.
- 250 m²
- 180 m² terreny
Finca rústica en venda a Calle Mayor, Moraleja de Sayago
Moraleja de Sayago
Panaderos Valladolid Inmobiliaria, casa de pueblo con patio en Moraleja de Sayago.
Dispone de planta baja de salón comedor con chimenea de piedra, cuatro dormitorios y patio de unos 180m2.
En la planta primera dispone de dos dormitorios y el sobrado.
Disponemos de departamento de financiación donde le gestionamos su hipoteca hasta el 100% de la compra con las mejores condiciones del mercado.
Si desea mas información o quiere visitar el inmueble solo tiene que ponerse en contacto con Panaderos Valladolid Inmobiliaria.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:447 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:97 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
110 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
110 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
29.900 €
Impostos i despeses de la compra:
4.033 €
Cost total de l'immoble:
33.933 €
Estalvi aportat:
5.980 €
Import de la hipoteca:
27.953 €
Interessos totals:
11.808 €
Cost total amb hipoteca
45.741 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.