- 2 habs.
- 2 banys
- 84 m²
- 1a Planta
Pis en venda a Calle Pintor Morales, Mojácar Playa - Las Ventanicas - La Paratá
Mojácar
Se vende piso en el complejo de apartamentos turísticos Spirit of Mojacar a 350 metros aproximados de la playa de la Cueva del Lobo. El residencial cuenta con piscina comunitaria grande rodeada de zonas ajardinadas. La vivienda se distribuye en amplio salón comedor con terraza, cocina amueblada, es independiente pero tiene pasaplatos al salón. Dos dormitorios con armarios empotrados y dos baños completos. Adicionalmente, la vivienda cuenta con plaza de garaje y trastero, incluida en el precio. Si desea ampliar información o realizar una visita puede contactar con nosotros, estaremos encantados de ayudarle.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Balcó
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
783 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
783 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
228.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.676 €
Cost total de l'immoble:
243.676 €
Estalvi aportat:
45.600 €
Import de la hipoteca:
198.076 €
Interessos totals:
83.674 €
Cost total amb hipoteca
327.350 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.