- 2 habs.
- 2 banys
- 102 m²
Pis en venda a Arrabal Sector 23, 2, Hipódromo - Cerrado del Águila
Mijas
1, 2, 3, and 4-bedroom homes.
Located in vibrant Mijas and overlooking the prestigious Cerrado de Águila Golf Club, it enjoys a privileged location for those seeking the best of the Costa del Sol. Enjoy easy access to Málaga, Marbella, and Fuengirola while savoring the tranquility of a private retreat that invites you to live a lifestyle defined by comfort, convenience, and a connection with nature.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
viviendas de 1, 2, 3, y 4 dormitorios.
Ubicado en la vibrante Mijas y con vistas al prestigioso Club de Golf Cerrado de Águila, goza de una ubicación privilegiada para quienes buscan lo mejor de la Costa del Sol.
Disfrute de un fácil acceso a Málaga, Marbella y Fuengirola mientras saborea la tranquilidad
de un refugio privado que le invita a vivir un estilo de vida definido por el confort, la comodidad y la conexión con la naturaleza.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Gimnàs
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.304 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.304 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
675.000 €
Impostos i despeses de la compra:
42.997 €
Cost total de l'immoble:
717.997 €
Estalvi aportat:
135.000 €
Import de la hipoteca:
582.997 €
Interessos totals:
246.278 €
Cost total amb hipoteca
964.275 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.