- 4 habs.
- 2 banys
- 120 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Centro
Mérida
Piso en CENTRO, con 120 m² construidos, 4 dormitorios, 2 baños, buen estado, exterior, planta 3, 1 armarios, 1 terraza(s), cocina semi amueblada, ascensor, aire acondicionado frío/calor, alta suministros realizada, suelo de porcelánico. Quieres vivir en el centro?? Presta atención!!
MyL Servicios Inmobiliarios pone a la venta un precioso piso en pleno centro de Mérida.
En una planta alta donde la luz embriaga todas las estancias empezando por su amplio salón desde el que accedemos a la terraza, cocina con grandes posibilidades debido a sus dimensiones, dos baños y tres dormitorios (de origen cuatro).
No te quedes con las ganas y ven a verlo!!!
MyL Servicios Inmobiliarios: Nosotras ponemos el hogar, tú creas la historia.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
460 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
460 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
130.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.303 €
Cost total de l'immoble:
142.303 €
Estalvi aportat:
26.000 €
Import de la hipoteca:
116.303 €
Interessos totals:
49.130 €
Cost total amb hipoteca
191.433 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.