- 4 habs.
- 2 banys
- 130 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Medina de Pomar
Medina de Pomar
Se vende piso céntrico y muy luminoso con orientación sur en Medina de Pomar. La vivienda consta de una amplía entrada, cocina equipada, salón comedor grande con salida al balcón, baño completo y cuatro habitaciones, una de ellas con salida al segundo balcón. Dispone de calefacción de gasóleo. Los suelos del inmueble son de parquet, excepto en un dormitorio, baños y cocina que son de laminado. Las ventanas y las puertas se encuentran pintadas en blanco. Azulejos en baño y cocina pintados de blanco. Se entrega amueblado. El edificio cuenta con ascensor a cota cero. Infórmese sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
390 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
390 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
110.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.703 €
Cost total de l'immoble:
120.703 €
Estalvi aportat:
22.000 €
Import de la hipoteca:
98.703 €
Interessos totals:
41.696 €
Cost total amb hipoteca
162.399 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.