- 5 habs.
- 2 banys
- 281 m²
Casa o xalet en venda a Carrer Camí Dels Monjos, Matadepera
Matadepera
CASA UNIFAMILIAR CON VISTAS EN MATADEPERA
aProperties tiene el placer de presentarles esta magnífica casa de muy reciente construcción con espectaculares vistas, situada al pie del Parque Natural en Matadepera, en la tranquila y bonita zona de Cavall Bernat. Casa de diseño de más de 280 mts2 construidos, todos en una sola planta, en una parcela de 2.404 mt2.
Accedemos a la casa tras cruzar un porche magnífico en donde contemplamos una de las mejores vistas, sobre todo atardeceres de Matadepera. Entrando a la vivienda encontramos el amplio salón comedor, la cocina, zona de aguas y despensa.
En la zona de noche, hay 5 habitaciones amplias, exteriores y con buenas vistas. Sus techos altos realzan la sensación de espacio grande. Mas 2 baños completos.
Dispone de un garaje amplio con capacidad para dos coches, motos, bicicletas etc…
¡Lista para entrar a vivir!
¡No dude en visitar esta magnífica casa de la mano de aProperties! Especializados en vender propiedades en Matadepera y conseguir financiación a nuestros clientes.
Ref. VSC2412006
Nº AICAT: 8446
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:238 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:62 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Balcó
- Gimnàs
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.552 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.552 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
715.000 €
Impostos i despeses de la compra:
73.997 €
Cost total de l'immoble:
788.997 €
Estalvi aportat:
143.000 €
Import de la hipoteca:
645.997 €
Interessos totals:
272.892 €
Cost total amb hipoteca
1.061.889 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.