- 4 habs.
- 3 banys
- 339 m²
- 1000 m² terreny
Casa o xalet en venda a Matadepera
Matadepera
Impecable casa en venta en Matadepera, ubicada en la parte media Les Pedritxes en una calle muy tranquila, terreno llano y mucho sol, gozando de unas impresionantes vistas. Construida en el año 2002 sorprende por su impecable estado y su comodidad en la distribución.
Terreno totalmente llano de 1000m2 y 339m2 construidos. La vivienda se distribuye de la siguiente manera. Planta baja, nos encontramos el parking, un espacioso salón comedor y la cocina independiente ambos con salida al jardín y la piscina. En la misma planta hallamos un espacioso lavadero y espacio de plancha un baño completo, una habitación doble, la gran suite con baño y vestidor y un espacio habilitado como bodega salón con chimenea y salida al jardín.
En la planta 1 nos encontramos un espacio que se puede utilizar como estudio, con salida a una soleada terraza, dos habitaciones y un baño.
TE SORPRENDERÁ!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestCalefacció
GasoilEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Suite - amb bany
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.193 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.193 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
895.000 €
Impostos i despeses de la compra:
91.997 €
Cost total de l'immoble:
986.997 €
Estalvi aportat:
179.000 €
Import de la hipoteca:
807.997 €
Interessos totals:
341.326 €
Cost total amb hipoteca
1.328.323 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.