Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 94 m²
Planta baixa en venda a San Pedro de Alcántara pueblo
Marbella
¡ VIVIENDA ALQUILADA !
Vivienda alquilada, oportunidad para inversores
Vencimiento del contrato: 28/06/2028
Renta mensual actual: 1.063€
Gastos Comunidad: 84€
Apartamento en planta baja en El Gamonal que destaca por su salón-comedor luminoso y espacioso, distribuido en dos niveles para crear diferentes ambientes, junto a una amplia terraza. La cocina, moderna y práctica, incluye un lavadero y recibe mucha luz natural. La vivienda cuenta con 2 dormitorios y 2 baños.
La propiedad incluye plaza de garaje y piscina comunitaria.
Esta pequeña urbanización, con solo 24 viviendas, cuenta con excelentes conexiones a la autopista y principales vías, y está situada cerca del campo de golf de La Quinta, su calle en cul de sac ofrece un entorno exclusivo y privado.
Excelente inversión en zona codiciada, con inquilinos y contrato de alquiler vigente.
Característiques
Tipus d'immoble
Planta baixaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Piscina
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.156 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.156 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
337.500 €
Impostos i despeses de la compra:
22.449 €
Cost total de l'immoble:
359.949 €
Estalvi aportat:
67.500 €
Import de la hipoteca:
292.449 €
Interessos totals:
123.541 €
Cost total amb hipoteca
483.490 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.