Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 7 banys
- 280 m²
- 575 m² terreny
Casa adosada en venda a N/a, -1, La Carolina - Guadalpín
Marbella
Esta casa adosada está ubicada en una pequeña urbanización muy prestigiosa en Nagüeles en la Milla de Oro. La vivienda consta de 3 dormitorios y 3 baños, cocina abierta, salón-comedor con salida a terraza cubierta. Puedes disfrutar de una hermosa vista desde la terraza. La casa está recién reformada. La urbanización está cerrada. Hay una plaza de aparcamiento subterráneo. El complejo dispone de una amplia zona de piscina. En la planta baja hay un apartamento independiente con otra sala de estar y cocina propia
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Jardí Privat
- Terrassa
- Piscina
- Internet
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
9.869 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
9.869 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
2.900.000 €
Impostos i despeses de la compra:
177.785 €
Cost total de l'immoble:
3.077.785 €
Estalvi aportat:
580.000 €
Import de la hipoteca:
2.497.785 €
Interessos totals:
1.055.152 €
Cost total amb hipoteca
4.132.937 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.