- 3 habs.
- 2 banys
- 277 m²
- 346 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Don Quijote, 5, Maracena
Maracena
CASA EN SUBASTA compuesta de planta baja, distribuida en portal de entrada y local, y alta, distribuida en hall, repartidos, tres dormitorios, dos cuartos de baño, cocina, estar y salón. Ocupa una extensión superficial de tres ciento cuarenta y seis metros cuadrados de los que corresponde a la superficie construida en planta baja, ciento cuarenta y cuatro metros, veinte decímetros cuadrados y a la alta ciento treinta metros, ochenta decímetros cuadrados, quedando el resto del solar de doscientos un metros, ochenta decímetros cuadrados destinado a huerto, piscina y ensanches.
Llámanos y te informaremos [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Subhasta JudicialGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
682 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
682 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
196.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.716 €
Cost total de l'immoble:
211.716 €
Estalvi aportat:
39.200 €
Import de la hipoteca:
172.516 €
Interessos totals:
72.877 €
Cost total amb hipoteca
284.593 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.