- 1 hab.
- 1 bany
- 70 m²
- 2a Planta
Apartament en venda a Carretera del Pont de Vilomara, Fonts dels Capellans - Sagrada Família
Manresa
Pis de segona mà en bon estat a la Carretera Pont de Vilomara de Manresa. Hi ha un dia concret en què poses les claus a la porta i el pis ja és teu. Passa poques vegades a la vida, i val la pena que sigui en un lloc que t'ho posi fàcil des del primer moment. Aquest apartament de la Carretera del Pont de Vilomara és per a qui comença: per independitzar-te, per estrenar pis en parella o per fer-te un espai propi en una etapa nova. Ni gran de més ni petit de menys. Ets a la sortida natural cap al Pont de Vilomara i el Parc de la Sèquia, amb els serveis del dia a dia a prop i sense el trànsit del centre. 70 m² construïts i 44 m² útils, distribuïts en: distribuïdor, menjador amb cuina americana i sortida a un bon balcó, 1 habitació doble, bany complet amb dutxa i safareig. Calefacció, ascensor i tot exterior — cap estança interior, llum de fora a totes les peçes.Té una plaça d'aparcament a la planta soterrani del mateix edifici inclosa en el preu. Està en bon estat: hi pots entrar a viure sense obres i anar-hi posant la teva manera de fer. Si el vols veure, escriu-nos i quedem.. El preu de compra no inclou impostos, despeses de notaria, registre ni gestoria. Certificat energètic: P11CMZ5LF Cèdula d’habitabilitat: CHB07481921001 ITP: tipus vigents. Despeses notarials i registrals segons aranzel. Número de registre AICAT: 1339 · Número API: 2864. Propietat NO gran tenidora.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:186 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:35 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
559 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
559 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
155.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.403 €
Cost total de l'immoble:
172.403 €
Estalvi aportat:
31.000 €
Import de la hipoteca:
141.403 €
Interessos totals:
59.734 €
Cost total amb hipoteca
232.137 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.