- 159 m²
Casa o xalet en venda a Carrer de L'àngel, 8, Centro Ciudad
Manises
Casa para derribar con 6 metros de fachada y orientación noroeste. Ubicada en el casco histórico de Manises en zona peatonal muy tranquila. La parte trasera (actual patio, corral, con orientación sureste) da a la Iglesia San Juan Bautista garantizando las vistas y la luz por la imposibilidad de construir. La casa, actualmente, conserva chapados de la época de los 60 así como las vigas de madera de la cubierta original. Posibilidad de construir planta baja, primer piso y segundo piso con retiro. Como casa ubicada en el casco antiguo de Manises, está sujeta a las ordenanzas municipales.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
345 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
345 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
95.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.241 €
Cost total de l'immoble:
106.241 €
Estalvi aportat:
19.000 €
Import de la hipoteca:
87.241 €
Interessos totals:
36.854 €
Cost total amb hipoteca
143.095 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.