- 3 habs.
- 2 banys
- 81 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Avinguda Colom, Malgrat de Mar
Malgrat de Mar
GRUPO MARÍN presenta EN EXCLUSIVA vivienda - piso en excelente estado, ideal para quienes buscan un hogar cómodo, moderno y completamente exterior, con todas las prestaciones para disfrutar del día a día con total confort.
La vivienda, muy luminosa y funcional, ofrece espacios bien distribuidos y una comunidad tranquila con zona de ocio para toda la familia.
🔹 3 habitaciones
🔹 2 baños completos
🔹 Vivienda totalmente exterior, muy luminosa
🔹 Plaza de parking incluida en el precio
🔹 Piscina comunitaria
🔹 Ubicación tranquila y bien comunicada, cerca de servicios y transporte
Una oportunidad ideal para quienes desean un hogar práctico, moderno y con excelentes prestaciones para disfrutar de una gran calidad de vida.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.004 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.004 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.071 €
Cost total de l'immoble:
310.071 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
254.071 €
Interessos totals:
107.329 €
Cost total amb hipoteca
417.400 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.