- 3 habs.
- 1 bany
- 95 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Suárez
Málaga Capital
Vivienda en Martínez de la Rosa, una zona que cuenta con comercios, hospitales y centros de salud cerca, a tan sólo 10 minutos del Centro Comercial La Rosaleda y con diversas líneas de autobús y taxis.
Vivienda luminosa que consta de tres dormitorios amplios, cocina independiente bien conservada, cuarto de baño recién reformado y amplio salón comedor con la terraza adosada
En Casa Plus Inmobiliaria le conseguimos la mejor financiación para su vivienda, además de ofrecer servicios de reformas y alquiler. ¡CONTÁCTENOS!
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005, de 11 de octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales, ITP y honorarios de intermediación no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.028 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.028 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
300.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.199 €
Cost total de l'immoble:
320.199 €
Estalvi aportat:
60.000 €
Import de la hipoteca:
260.199 €
Interessos totals:
109.917 €
Cost total amb hipoteca
430.116 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.