- 3 habs.
- 1 bany
- 79 m²
- 6a Planta
Pis en venda a Dos Hermanas - Nuevo San Andrés
Málaga Capital
Piso en venta en la barriada de San Andrés, Málaga. Dispone de 3 dormitorios, salón, cocina, baño y terraza. Una vivienda asequible y perfecta tanto como para vivir como para invertir. Tiene todo lo que necesita a su alcance, supermercados, centro médico, comisaría de policía.. . Muy bien comunicado con transporte publico, línea de autobuses, tren de cercanías y metro.
Para más información contacta con Berocasa y le atenderemos.
En cumplimiento del decreto de la junta de Andalucía 208/2005 del 11 de octubre, se informa a los clientes, que los gastos notariales, registrales, I. T. P, y otros gastos inherentes a la compraventa, no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
6a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
738 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
738 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
215.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.896 €
Cost total de l'immoble:
229.896 €
Estalvi aportat:
43.000 €
Import de la hipoteca:
186.896 €
Interessos totals:
78.951 €
Cost total amb hipoteca
308.847 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.