- 3 habs.
- 2 banys
- 105 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Carranque - Haza Cuevas
Málaga Capital
Fabuloso piso con vistas despejadas, orientación sur y amplia terraza para disfrutar.
Consta de tres dormitorios con armario empotrado, dos baños completos con bañera y uno de ellos en suite. Cómoda y funcional cocina con lavadero independiente, amplio y luminoso salón dando paso a la terraza.
Situado a escasos metros del hospital Carlos Haya y la parada de metro de Carranque zona consolidada con todo tipo de servicios y muy buen comunicada.
En Casa Plus Inmobiliaria le conseguimos la mejor financiación para su vivienda, además de ofrecer servicios de reformas y alquiler. ¡CONTÁCTENOS!
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005, de 11 de octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales e ITP no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.300 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.300 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
380.000 €
Impostos i despeses de la compra:
24.999 €
Cost total de l'immoble:
404.999 €
Estalvi aportat:
76.000 €
Import de la hipoteca:
328.999 €
Interessos totals:
138.981 €
Cost total amb hipoteca
543.980 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.