- 2 habs.
- 2 banys
- 88 m²
Pis en venda a Avenida Rocio Jurado, 18, Santa Isabel
Málaga Capital
VENTA DIRECTA DE PARTICULAR - ABSTENERSE INMOBILIARIAS (Sin Gastos de Intermediación).
Se vende espectacular piso a estrenar (OBRA NUEVA), entregada en 12052026, de 2 dormitorios y 2 baños en Urb. El Jardín del Cañaveral, ubicado en la Avenida Rocío Jurado, Nº 18, en El Cañaveral, en el distrito Puerto de la Torre de la ciudad de Málaga. Junto al área residencial de Puertosol y con todos los servicios: centros escolares, universidades, centros de salud, supermercados (Mercadona a pocos metros), espacios gastronómicos, culturales y de ocio…Y a tan solo 15 minutos del centro histórico de la ciudad y de la playa. Perfectamente comunicado con varias líneas de autobús, y con un fácil y rápido acceso a las autovías A-7 y A-357.
La vivienda cuenta con trastero y amplia plaza de aparcamiento, Con unas zonas comunes espectaculares: bonitos jardines, piscina de adultos e infantil, gimnasio y gastroteca.
La vivienda cuenta con cocina equipada y con mejoras añadidas (Campana, Griferia, Horno, Microondas, Placa, mejora de encimerapared a Dekton).
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Videointerfòn
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.317 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.317 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
385.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.299 €
Cost total de l'immoble:
410.299 €
Estalvi aportat:
77.000 €
Import de la hipoteca:
333.299 €
Interessos totals:
140.797 €
Cost total amb hipoteca
551.096 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




