- 82 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Magdalena Sofía de Barat, Ciudad Aljarafe
Mairena del Aljarafe
PISO OCUPADO POR PERSONA SIN JUSTO TÍTULO ESTE INMUEBLE DEBIDO A SU ESTADO OCUPACIONAL NO ADMITE VISITAS IDEAL PARA INVERSORES LA LOCALIZACIÓN DEL INMUEBLE ES APROXIMADA Vivienda de 75 m², según Catastro, y 7 m² de elementos comunes a la venta en Mairena del Aljarafe, Sevilla. Es una 3ª Planta en un bloque sin ascensor. Muy bien comunicado por carretera (SE-40, SE-30, A-49) y transporte público. Muy cercano a las líneas de autobús en 'Av. Magdalena Sofía de Barat'. Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (Colegio Aljarafe SCA), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN La localización del activo es aproximada
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
OcupatAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
237 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
237 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
67.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.431 €
Cost total de l'immoble:
73.431 €
Estalvi aportat:
13.400 €
Import de la hipoteca:
60.031 €
Interessos totals:
25.359 €
Cost total amb hipoteca
98.790 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.