- 3 habs.
- 1 bany
- 78 m²
Pis en venda a Calle de Camarena, 159, Aluche
Madrid Capital
ABSTENERSE AGENCIAS SOLO VENTA A PARTICULARES. ACTUALMENTE CON INQUILINO 2ª planta con ascensor en planta baja directa desde la entrada para facilitar el acceso a las personas. Zona residencial con jardines y aparcamiento en superficie con previsión de cerrarlo en futuro. Comunidad 69 €. Derrama por ascensor 77,00 €. Incluida en la Mancomunidad de las Siete Torres. Compuesta por 3 habitaciones, de los cuales dos son dobles y una individual. 1 baño reciente reformado con ducha y tuberías recientemente cambiadas. Salón comedor amplio. Terraza de 12,70 m2 y vivienda de 65 m2. Con luminosidad. Calentador de Gas. TELEFONO . MARIA. LLAMAR POR LA TARDE.
A
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
OcupatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:275.5 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:57.8 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.035 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.035 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
302.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.319 €
Cost total de l'immoble:
322.319 €
Estalvi aportat:
60.400 €
Import de la hipoteca:
261.919 €
Interessos totals:
110.644 €
Cost total amb hipoteca
432.963 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.