- 2 habs.
- 1 bany
- 61 m²
Pis en venda a Calle Sta. María Salomé, Casco Histórico de Vallecas
Madrid Capital
Inmobiliaria Tecnocasa Villa de Vallecas, Madrid, Vallecas vende. PISO EN PLANTA A PIE DE CALLE.
EL Inmueble se distribuye a varias alturas la distribución consta en salón con cocina americana, baño, un dormitorio en la parte superior del piso y otro dormitorio en la parte de abajo.
EL PISO SE ENTREGARA COMPLETAMENTE PINTADO Y LIMPIO.
GRAN OPCION COMO VIVIENDA HABITUAL O COMO INVERSION YA SE PUEDE LLEGAR A ALQUILAR EN TORNO A LOS 900 € MENSUALES,
El piso tiene una ubicación envidiable a menos de 200 metros de la estación de metro de villa de vallecas y a la Renfe de Sierra de Guadalupe. La comunicación por autobuses seria en las lineas 54, 142 y N9. La comunicación en coche seria: A3, M45, M50 Y M40. Muy cercano a todos los servicios ( Farmacias, colegios, supermercados, etc )
EDIFICIO CON ITE FAVORABLE HASTA 2033
LLÁMENOS Y VENGA A VISITARLO'. '. '. '.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
ElectricitatAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
555 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
555 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
161.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.563 €
Cost total de l'immoble:
172.563 €
Estalvi aportat:
32.200 €
Import de la hipoteca:
140.363 €
Interessos totals:
59.294 €
Cost total amb hipoteca
231.857 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.