- 3 habs.
- 1 bany
- 63 m²
- 5ª Planta
Pis en venda a Calle Puerto de Lumbreras, Casco Histórico de Vallecas
Madrid Capital
'Inmobiliaria Tecnocasa Villa de Vallecas, Madrid vende. ESTUPENDO PISO EN CUARTA PLANTA SIN ASCENSOR, EXTERIOR, JUNTO AL METRO.
La distribución del piso se compone, de 3 Dormitorios salón, cocina con terraza cerrada y baño. Excelente también como inversión pudiendo dar alta rentabilidad mensual de hasta 950 € mes.
ITE FAVORABLE HASTA 2030
El piso tiene una ubicación envidiable a menos de 300 metros de la estación de metro de villa de vallecas y a la Renfe de Sierra de Guadalupe. La comunicación por autobuses seria en las lineas 54, 142 y N9. La comunicación en coche seria: A3, M45, M50 Y M40. Muy cercano a todos los servicios ( Farmacias, colegios, supermercados, etc )
FINANCIAMOS HASTA EL 100 % LLÁMENOS Y VENGA A VISITARLO'. '. '. '. '. '.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
5a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
684 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
684 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
199.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.936 €
Cost total de l'immoble:
212.936 €
Estalvi aportat:
39.800 €
Import de la hipoteca:
173.136 €
Interessos totals:
73.139 €
Cost total amb hipoteca
286.075 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.