- 3 habs.
- 1 bany
- 85 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Castillejos - Cuzco
Madrid Capital
Descubre el hogar de tus sueños en el vibrante distrito de Tetuán, Madrid, con este exclusivo piso en venta que REDPISO Plaza Castilla-Tetuán-Valdeacederas te presenta. Por tan solo 390.000€, tendrás la oportunidad de vivir en una de las zonas más cotizadas y con mayor proyección de la ciudad. La vivienda cuenta con 3 habitaciones, baño, cocina, amplia terraza y trastero, ideales para familias que buscan espacio y comodidad.
Ubicado estratégicamente, este piso te ofrece la conveniencia de estar cerca de una amplia gama de servicios y conexiones de transporte, facilitando tus desplazamientos diarios. Además, disfrutarás de una excelente oferta comercial y cultural, dada la cercanía a importantes puntos de interés y áreas recreativas.
No lo dude, contacte con nosotros sin compromiso alguno y coordine una visita.
Contamos con Departamento Financiero gratuito.
Enzo 6 dos 4 siete 4 tres 3 siete 6.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
ElectricitatEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Alarma
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.334 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.334 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
390.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.599 €
Cost total de l'immoble:
415.599 €
Estalvi aportat:
78.000 €
Import de la hipoteca:
337.599 €
Interessos totals:
142.614 €
Cost total amb hipoteca
558.213 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.