- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
Pis en venda a Calle de Ocaña, 116, Aluche
Madrid Capital
Piso reformado de 100m2, consta de 3 dormitorios, amplio salón comedor independiente con acceso a terraza, cocina con muebles a estrenar, frigorífico nuevo y lavavajillas. Tendedero independiente con lavadora. 2 cuartos de baño completos (uno de ellos en suite). Cuenta con
armarios empotrados у calefacción individual de gas natural. Es exterior y con bonitas vistas despejadas. Plaza de garaje en el mismo edificio. Finca con dos ascensores.
Urbanización privada con conserje, zonas ajardinadas, parque infantil y pista de futbol. Próximo a todo tipo de comercios y servicios. A 300 metros de la estación de Metro Eugenia de Montijo (L5) y a 1km de la estación de Metro y RENFE
Aluche (L5 y C5).
ABSTENERSE AGENCIAS
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
ReformatAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:208 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:43 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.623 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.623 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
475.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.847 €
Cost total de l'immoble:
505.847 €
Estalvi aportat:
95.000 €
Import de la hipoteca:
410.847 €
Interessos totals:
173.556 €
Cost total amb hipoteca
679.403 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




