- 3 habs.
- 1 bany
- 85 m²
- 8ª Planta
Pis en venda a Alegria de la Huerta, 14, Los Ángeles
Madrid Capital
Piso de 87 m2 ubicado en Madrid. Se trata de un piso de 87 m2 distribuidos en salón-comedor, cocina, 3 dormitorios y 1 baño. El piso se sitúa en el barrio de Los Ángeles, con accesos a través de la autovía A-42 y la autopista M-40. La zona dispone de conexiones de transporte público mediante líneas de autobús y estación de metro Cercanías Renfe. En el entorno se pueden encontrar servicios como supermercados, restaurantes, instalaciones deportivas, centros educativos, oficinas bancarias y otros negocios comerciales. Próximo al hospital 12 de Octubre y al centro comercial Islazul.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
8a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.042 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.042 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
304.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.439 €
Cost total de l'immoble:
324.439 €
Estalvi aportat:
60.800 €
Import de la hipoteca:
263.639 €
Interessos totals:
111.370 €
Cost total amb hipoteca
435.809 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.