Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 61 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a C/ de Ntra. Sra. de Begoña, Villaverde Alto
Madrid Capital
Agencia inmobiliaria de MADRID - Zona VILLAVERDE ALTO – PASEO ALBERTO PALACIOS Tecnocasa.
Vende magnifica vivienda de 61 m2 + TERRAZA DE 4 m2, excelente estado, para entrar a vivir distribuido en: DOS dormitorios (antes tres), salón de 13 m2 muy luminoso, cocina equipada-amueblada, baño con ventana, Calefacción individual eléctrica, aire acondicionado frio/calor ventanas climalit, suelo de gres, a 4 minutos de la estación de Villaverde alto .
Se encuentra cerca de las paradas de los autobuses números 130, 22, 86, 131, 79. A pocos minutos del C-5 de Renfe Cercanías parada 'Puente Alcocer' y de la línea 3 de Metro de Madrid, Parada 'Villaverde Alto' y línea C-5 y C-4 de Renfe Cercanías parada 'Villaverde Alto'. Villaverde Alto es un barrio situado en el distrito de Villaverde.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
ElectricitatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:144 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:80 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
654 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
654 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.396 €
Cost total de l'immoble:
203.396 €
Estalvi aportat:
38.000 €
Import de la hipoteca:
165.396 €
Interessos totals:
69.869 €
Cost total amb hipoteca
273.265 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.