- 2 habs.
- 2 banys
- 68 m²
- Baixos
Pis en venda a Abrantes
Madrid Capital
Piso de 68 m² bajo con ascensor. ¡¡Reformado!! Totalmente Exterior y muy Luminoso, se distribuye en salón con cocina americana, 2 habitaciones amplias con armarios empotrados, baño con plato de ducha y aseo, aire acondicionado con bomba de calor. Se encuentra en una zona con todo tipo de servicios tales como: supermercados, alimentación, entidades bancarias, colegios, centro de salud. A unos 10 minutos se encuentra el centro comercial Islazul y está muy bien comunicado con varias líneas de autobuses (47,108,118, N16), con conexión a dos minutos de la M-40, la M-30 y A-42. Ubicado a pocos minutos del Metro Abrantes (L 11). ¡¡NO TE LO PIERDAS, MEJOR VEN A VERLO!!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.011 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.011 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
295.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.771 €
Cost total de l'immoble:
314.771 €
Estalvi aportat:
59.000 €
Import de la hipoteca:
255.771 €
Interessos totals:
108.047 €
Cost total amb hipoteca
422.818 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.