Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 180 m²
Pis en venda a Centro
Lucena
Esta piso duplex se encuentra en Lucena, Córdoba, en la zona del Coso. Es un piso que tiene 3 habitaciones y 2 baños.
Dispone de terraza, aire acondicionado, calefacción, armarios empotrados, cocina amueblada, lavadero, balcones, doble acristalamiento, ventana abatible y junto a zona verde e infantil.
Plaza Inmobiliaria, tu hogar perfecto está a solo una llamada de distancia.
Somos especialistas en viviendas, visite nuestra web y verá las mejores ofertas inmobiliarias en Lucena.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Balcó
- Zona Infantil
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
664 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
664 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
193.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.576 €
Cost total de l'immoble:
206.576 €
Estalvi aportat:
38.600 €
Import de la hipoteca:
167.976 €
Interessos totals:
70.959 €
Cost total amb hipoteca
277.535 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.