Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 116 m²
- 560 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Mencey Añaterve, 32, Cruz Santa
Los Realejos
Casa Terrera independiente, a Reformar completamente. En la Cruz Santa, Los Realejos. Parcela de 560 m2. Situada en el mismo centro, y a la vez con un terreno con gran potencial para construir o dedicar a jardín y huerto. Acceso directo con vehículo, espacioso, y con buenas vistas hacia el mar. Todos los servicios deseables a mano sólo con salir a la calle, Guaguas, Farmacia, Ocio, etc. Aprovecha la oportunidad y llámanos ahora.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAntiguitat
70 a 100 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
513 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
513 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
148.625 €
Impostos i despeses de la compra:
10.821 €
Cost total de l'immoble:
159.446 €
Estalvi aportat:
29.725 €
Import de la hipoteca:
129.721 €
Interessos totals:
54.799 €
Cost total amb hipoteca
214.244 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.